AsenaD daha bekle canım haftası küçük 7 haftalıkken git olmadı başka doktorada görün en azından için tahatlasın yengem 6+4 te gittiğinde kese kocamandı ama bebek yoktu içinde 3. Çocuğu bide 1 hafta sonra gittiğinde kalp atışı duyduk haziranda doğurucak inşallah korkma oyüzden bekle birazdaha