HKY canim benim cok gecmis olsun bir an evvel atlatirsin insaalah. Rabbim tez zamanda doldursun insaalah kucagini ama merak etme korunmayi biraktigin an hamile kalirsin. Sadece acele etme canim çunki bedenen ve ruhen iyice toparla kendini. Ben korunmayi biraktim an hamile kaldim ama kanamam vardi direk dusuk olmustu iki ay sonra bu bebegime hamile kaldik gayet saglikliyiz dogumuma az kaldi canim ❤ Dr bana 2 ay degilde 5 ay korun dese belki ikinci hamileligim saglikli olacakti. O yuzden sen soyle bi 3 4 ay bekle guzelim... gececek bunlarr uzme kendini tmm mi bak ben atlattim sende atlatacaksin