Ben 37 haftalıkenn özel hastaneye ilk doğum yaptığım doktora muayene olduğumda 2 cm açılmam olduğunu söyledi doktor diğer hafta gel doğuma alalım seni beklemeyelim hiç dedi ve ben gitmedim şuan 39+2 oldum şuan ve kendi sancım bekliyorum bence gitmemelisin. Geçen pzrt devlette kontrole gittim herşey normal 40. Haftaya kadar bekleyebiliriz dedi bence evde beklemek daha mantıklı