Nisann26 Her sabah kramplarım oluyordu, doktorum magnorm kullan dedi. Kullanan var mı aranızda, magnezyum eksikliğinden dolayı kullanılıyor sanırım. Faydasını gören var mı?
MihrimahVeAnnesi Nisann26 Ben kullanmıştım karnım kasılıyor ve sancılanıyordum kasılmaları engellemek için kullanılıyor bende çok işe yaramıştı
anneyimmm_ Nisann26 farklı bi ilaç kullanıyorum ama magnezyum eksikliği için, kramplarım da azaldı bayağı şade soda ve kabak çekirdeği de tüketin bence
Beno Nisann26 ben kullandım ağrı kesici gibi geldi valla bana kabızlık yaşadığım için şuan efermag kullanıyorum buda tuvalete çıkarıyor bundanda memnunum
Nisann26 MihrimahVeAnnesi Çok sevindim faydası olduğuna, çok ihtiyacım var benim de, umarım faydasını görürüm teşekkür ederim
mom8327 Nisann26 benim magnosit ama doktor bana sırtım çok ağrıyor diye verdi hiç sallamadım işe yaramaz diye düşünmüştüm gerçekten kendime geldim bana kalırsa magnezyum enerji de veriyor
Selin12- Nisann26 ben kullanıyorum 16 haftalıktwn beti şuan 25+6 haftalık oldum hafifletiyor krampları ben birde avokado yiyorum
FatihBatur Nisann26 ben kullandım suya atıp içiyorsun portakallı gibi bi tadı var ama düzenli kullanmadığım icin ise yarıyor mu bilmiyorum yanı aklıma geldiği zaman içiyorum
Boesie Nisann26 Her gun mu kullanman gerekiyor canim? Birde sgk karsiliyor mu yoksa kendin mi odeme yapiyorsun?
Nisann26 Boesie Henüz ilacı almadım canım sgk karşılıyor mu bilmiyorum henüz başlamadım. Doktorum haftanın 5 günü sabah 1 akşam 1 kullanacaksin yazmış