Miniklerim03 AyseArkan pardon bişi sorucam depend giydikten sonra üstüne iç çamasırına gerek varmı giymeye yani terletmiyomu bide depend bnde aldım dogum daha olmdı dısı naylon gbi geldide
AyseArkan Miniklerim03 Miniklerim03 hayır çamaşır gitmeye gerek yok.terletme kısmı doğru, baya terletiyo ama yapacak bi şey yok maalesef. Umarım kanamanız kısa sürede biter.
Miniklerim03 Dua ben iki tane pijama takımı aldım birisi önü bol acılanlardan yani hamile pijaması gbi diğeri normal 75 den 45 e düşmüş ikisi 90 a geldi gayet güzel bnce gerek yok lohusa takımı bos masraf
Dua Miniklerim03 güle güle kullan canım ben de aynı şekilde normal bi pijama takımı almaya karar verdim
Samiysfmrym Dua lohusa sepeti çok pahalı lohusa takımları heryerde pahalı bence normal pijama takımlarıyla bir farkı yok ben nırmal takım alacagım