Aysnen009 Kubra2721 Haftalık 400 alıyor genelde. Yarın da devlet hastanesinden sıra aldım başka bir doktor da ölçüm yapsın. İçim rahatlar en azından.
Zeytinlimon VesileOztrk normal doğum bekliyorsanız sancıyı evde çekmek biraz açilmayla gitmek daha iyi diyor dr ve ebe ve tecrübeli anneler.Kanlı bir mukus jel gibi rengi kahve kırmızı arası kocaman bir parça. Ve bi kez gelmiyor benden dünden beri gelmeye devam ediyor parça parça ebeye foto atıyorum dr umla görüştüm sordum normal bir durum oldugunu bebeği 41. Haftanın sonuna kadr bekleyeceğimizi söylediler.Rahat olmak önmli korkmayın.herşeyi hazırdı çantayı arabaya indirdik dün normal hayata devam ediyorum yürüyüş yaptım sıcak duş aldım ama sancı gelmedi hala bekliyorum..
VesileOztrk Zeytinlimon Öylede zor her an olucagini biliyorsun ama olmuyorda. Rabbim tez vakitte kavusmayi nasip etsin ya 🤲🏼😥
Zeytinlimon KUBRA3468 instagramda melike yoga hesabına bakın çok güzel hareketleri var kısa egzersizler bi çok anne yazıyor döndü diye.bende normal egzersizlerini yapıyorm çok faydasını gördüm tavsiye ederim.
Emineyavuz_53 GNur0506 Benim fikrim 38+3 yapın .. hem çocuk kilo alıyor hem sariligindaha kolay atlatıyor .. normal doğum 40 hafta düşünün siz 2.5 hafta erken doğum istiyorsunuz. Benim bebeğim dursa 39 da dogurcam da hayırlısı
Minikmucizemmm Sennur5e bizde bugün 39+1 olduk kızımla bakalım ne zaman gelecek 🤷🏻♀️Hayırlısıyla kucağına al canım 😍
Sennur5e Sedayaym123 Bu genelde doğuma yakın bütün hamilelerde oluyor sanırım ben doktoruma sordum 3 gün önce dediği şey bebek doğum kanalına yerleştiği için pelvik kemiğinin üstüne baskı uyguladığı için ağrı oluyormuş korkulacak bişey yok hanımlar o ağrı yürümekte bile bazen zorlaştırıyor ama hareket edinde geçiyor
KUBRA3468 VesileOztrk iki haftaya döner demişti en son bu hafta da bekleriz haftaya 39 olucaz ozmn bisyler der ama bn sonuna kadar beklemeyi istiyorum norml olsun istiyorum
Zeytinlimon VesileOztrk amin inşallah bekliyorum hayırlısıyla gelsin sağlıkla hepimizin bebekleri🙏🏻🙏🏻
Dilarapekmez 37+5 ten selammmm normalde Perşembe günü sezeryanim var ama dün covit testi verdim 😑 bugün belli olacak sonuç.acaba pozitife sezeryabi erteliyorlar mi bilginiz var mı kızlar
VesileOztrk Dilarapekmez Hiç bilmiyorum canim, ama eger bi belirtin yoksa negatifsindir içini ferrah tut 😍
VesileOztrk KUBRA3468 En iyisi canim, benimde bugun kontrolum vardi, normal dogum olabilir fakat hala kanala girmemis dedi, 38+2’yiz bizde bakalim daha bekler muhtemelen 40’a kadzr 😅
KUBRA3468 VesileOztrk 40 kadar bekleriz yapcak bisy yok herşey son anda belli oluyor hayırlı dogumlarimiz olsun inşallah
honeysmom VesileOztrk Bugün 38 oldumm sırtım belim çok ağrıyo ☹️ Ve aşırı gaz problemim var sizdede oluyor mu? Normal mi acaba ya