VesileOztrk normal doğum bekliyorsanız sancıyı evde çekmek biraz açilmayla gitmek daha iyi diyor dr ve ebe ve tecrübeli anneler.Kanlı bir mukus jel gibi rengi kahve kırmızı arası kocaman bir parça. Ve bi kez gelmiyor benden dünden beri gelmeye devam ediyor parça parça ebeye foto atıyorum dr umla görüştüm sordum normal bir durum oldugunu bebeği 41. Haftanın sonuna kadr bekleyeceğimizi söylediler.Rahat olmak önmli korkmayın.herşeyi hazırdı çantayı arabaya indirdik dün normal hayata devam ediyorum yürüyüş yaptım sıcak duş aldım ama sancı gelmedi hala bekliyorum..