tomurcukannesi SeymaYldrmAkpunar benmde var kan uyuşmazlığı. Zaten ilk bebek için değil ikinci bebek için sıkıntı olmasın diye ilk gebelikte iğne yapılıyo diye biliyorum. Ben yaptırdım bi zararı olmaz diye düşünüyorum☺️
1850 SeymaYldrmAkpunar benım doktor ilk gebelik için oyle dedı . Bende bu ay gidince tekrar detaylı sorcam