SeymaYldrmAkpunar
SeymaYldrmAkpunar az kaldı daha yapmadım. Canım bak senin kan gurubun negatif çocuk da negatif olursa doğumdan sonra bile iğneye gerek kalmıyor esasen çünkü yabancı bir şey olarak algılamıyor. Pozitif olursa bebeğin, sana doğumdan sonra 72 saat içinde iğne vuruyorlar o da bir sonra ki gebeliğin için, vucüdün pozitife verdiği tepkiyi unutması için, umarım anlatabilmişimdir. Almanyada senelerdir bu şekilde uygulanıyor ki Türkiyede de öyleydi, fikrimce ilaç firmaların baskısıyla doktorlar da gerekli deyip vurduruyor.