Ayum21 ilk öğrendiğimde 3 haftalıktı kız dedim 21.hafta detaylıya kadar öğrenemedim hiç göstermedi ve kızım oldu 😍
İkincisinde de erkek kesin dedim çünkü hem bulantım yoktu hemde kızımı 5.haftada alttan zar zor görmüştük bunda karından direk gözüktü kızımın kesesi fasulye gibiydi bu yusyuvarlaktı kalp atışıda kızımdan farklıydı 13.haftada ikili taramada direk gösterdi kendini hatta doktorum sanki kız gibi demesine rağmen ben hep erkek dedim 17.haftada doktorumda kesin erkek dedi 😂