Ayum21 ben evlenmeden önceden beri hep erkek çocuk hastasıydım bigün benimde oğlum olcak derdim evlendim eşimde tam tersi kız çocuk delisi ona hep derdim hiç heveslenme ilerde hamile kalırsam oğlun olcak diye. 5 sene sonra hamile kaldım eşime sürprizi direk baba oluyosun bir oğlumuz olcak diye yaptım 12.haftada doktorumuz çat diye bebeğinizin cinsiyeti erkek deyince hiç şaşırmadık ama biz şaşırmadık diye doktor şaşırdı eşimde benim hatun 5 sene öncesinden söylediydi zaten dedi 😂😂