Bebegim4 Hilal-95 benimki istiyo da dikişten korkuyorum yoksa yapan doğuruyor resmen çevremde herkez öyle oldu vallahi öteki gün yada gecesi doğum
Hilal-95 Ezelaleyna bnmde ağrım cok oldu bugun muayeneden snra bızımkıde yavas gibi ama ntsde fln kalp atısları iyi dedi doktor bel ağrım bnmde var ama gelen giden yok duş aldm bende ama nafile bel ağrısı cok fazla bnmde🤦🏻♀️
Bebegim4 Ezelaleyna açılman başladığı için ağrın var kuzucum tecrübeyle sabit, eğer artsın istiyosan bol yürü merdiven bide efsane iyi geliyo
Hilal-95 Bebegim4 ya anlmıyorki korkuyo manyak🤭🤣 haberi yok neler yapıolar bana hastanede çekınıyor cok fazla 😄
Bebegim4 Hilal-95 serkajlıyım ya yavrum ben alttaki dikişleri almadı sezeryanda alcam diye ondan korkuyorum bende
Hilal-95 Bebegim4 ay kafam gidik benm 🤣 iyi maşallah ne güzel ya bu hafataya kadar kalman çok iyi şükür kuzum çok kişi baya erken doğum yapıyor ya allah korumus🙏🏻
Bebegim4 Hilal-95 valla yavrum çok şükür aylardır wc hariç yürümüyorum bile ama artık takatim kalmadı haftamızda iyi şükür doktor gelirse gelsin dedi zaten nişan geldi bende doğurma peşine girdim 🤣
Hilal-95 Bebegim4 valla banada aynısnı dedi gelırse gelsın diye ben onu duyunca zaten allaah🤣🤣 ama dediğim gibi eşim malesef bu konuda korkak ben kendı kendıme hurma felan yiyorm bakalım🙏🏻🙈🤣
Minisi Ezelaleyna bnmde 2hafta önce öyle sarımsı bir akıntı oldu iki gün mukus gibi yoğun kıvamlıydu,doktora yazdım yok nişan değil o nişan olsa içinde kan görünür dedi 🤦🏼♀️