Ahkyy58 Selam hanımlar, Nişan geldikten sonra aizlerde ne kadar sürdü doğumun başlaması 🤔 Benimki Çarşamba sabah geldi kanamam da oldu ama hala tık yok🤣 Sadece aşırı belim ağrıyo 😩
Hilal-95 Ahkyy58 bende çarşamba geldi 2 kez gittim doktora düzensi sancılarım var 1 cm acılma var gelen giden yok🤣 evde de tedirgin oluyorum sürekli gitmek altdan muayene olmak istemıyorum ama içim içimi yiyor busefer🙃 belım ağrıyo kasıklarım ağrıyor ama halla beklemedeyiz
Ahkyy58 Merveelisa sümsüksü ve kanliydi hastaneye gittik ve doktora , onlarda nişan geldiğini ve rahim agzi kisaldigini bi kac güne dogum baslar dediler 🤷🏼♀️ Hala bekliyoruzz
Merveelisa Ahkyy58 hm anladm benm ilk gebeligimde aynısi gelmişti ertesi gece sancılarım başladı sabah suyum geldi akşam üstü de doğum yapmıştım
Hilal-95 Ahkyy58 ara ara gelmeye devam ediyormu senın canm bnden hafif hafif gelıyor bazen doktor normal dedi valla hergun bugun doğurucam dıye uyanıyorum 🤣🙈
Ezelaleyna Hilal-95 canım bugün bı peçete dolusu sarı turuncu gibi bı akıntı geldi baya yoğun ve uzun du peceteye bianda geldi Nisan mi acaba doktor kan gelecek agdet kanı gibi dedi peki okadar büyük ve çok akıntı ilk defa gördüm peceteyle ayırmaya çalıştım nisanmi die balgam gibi jöle gibi ayrilmadi
Hilal-95 Ezelaleyna illa pembe gelmesi gerekmıyor canm bnm 1 kez pembemsi geldi gittim hemen ben snra doktorum ara ara kahve rengi gelebilir dedi akıntıyla karısık senınde nışanın gelmiş hadi hayırlısıyla al inşallah 🙏🏻
Minisi Ezelaleyna bnmde 2hafta önce öyle sarımsı bir akıntı oldu iki gün mukus gibi yoğun kıvamlıydu,doktora yazdım yok nişan değil o nişan olsa içinde kan görünür dedi 🤦🏼♀️
Hilal-95 Bebegim4 bana ntsde çok fena sanci girdi gözlerimden yaş geldi vallahı sancın var ama düzensiz dedimof sana anlatamam kızz fena sancılandım ilk defa ama ona rağmen evdeyım😄
Bebegim4 Hilal-95 bende dün gece 15 dk arayla yaklaşık 1 saat boyunca düzenli sancım geldi hatta doğum dedim kesin o derece sonra baktım düzensizlik başladı az geldi gitmedim kuyruk sokumumda baskı var ama anlamıyorum off hayırlıyla gelseler bi Allahım
Bebegim4 Hilal-95 valla öyle gelmicekler ilişkiyi denedin mi kız o çok iyi geliyomuş açılmaya ama benim altta dikiş alınmadı sezeryan diye korkuyorum yoksa adam peşimde hahah😂
Ezelaleyna Hilal-95 canim çocuğun hareketlernde az hisediyodum bugün kontrole gittim 1 cm açılma vaar dedi Altan muayne etti muayeneden biraz zaman geçince bel ve kasık ağrım başladı acaba doğum mu basliycak ki yoksa Altan muayne de olduğum için mi agriyo ilk gebelik bilemiyorum herşeyi danisiyorum 😂
Hilal-95 Ezelaleyna bnmde ağrım cok oldu bugun muayeneden snra bızımkıde yavas gibi ama ntsde fln kalp atısları iyi dedi doktor bel ağrım bnmde var ama gelen giden yok duş aldm bende ama nafile bel ağrısı cok fazla bnmde🤦🏻♀️
Bebegim4 Ezelaleyna açılman başladığı için ağrın var kuzucum tecrübeyle sabit, eğer artsın istiyosan bol yürü merdiven bide efsane iyi geliyo