GizMeh neslican0644 yavrum benim ya çok zayıfmış ama merak etme bizim bi akrabanın 900 gram doğdu bebeği şimdi kocaman oldu maşallah. Yok sağmaya devam et üç saatte bir kesilmez ben üç saatte bir sağıyorum maşallah geliyor hala. Buzluktan çıkartıp biberonla veriyorum göğsümü tam ememiyor önce meme sonra biberon veriyorum doyması için
neslican0644 GizMeh elimden geldiğince milim bile olsa sağıyorum ki anne sütü faydasını görsün diye. İnşallah çoğalır sütüm de bebeğimi besleyebilirim
neslican0644 Seher_yakup_mercimek 3cm açılmam ve kanamam vardı ilaç iğne ile durdurmaya çalıştılar ama açılma devam.edince mecbur acil sezeryana aldılar 😔
GizMeh neslican0644 15 gün kaldı küvezde bu arada. Benimde ilk iki üç gün damla damla gelmişti o ilk sarı süt çok faydalı
GbGb Bende 32 haftalık doğum yaptım ikiz benim bebekler kiloları düşük diye küvöze aldılar kiloların1800 olmasını bekliyoruz benim gibi bı durumu yaşayan var mı lütfen dua edin tez zamanda kilolarını alıp eve döneriz 😞
neslican0644 GbGb inşallah sizde bende sağlıcakla alalım çocuklarımızı hastaneden. Sizin kaç gün oldu doğum yapalı
semranaksu283 GbGb 33+2 haftalık doğum yaptım kızım 1850 grmdı oğlum 2050 grmdı kızım 32 haftayla uyumluydu şuan küvözdeler 6 kasım doğurdum 2 hafta falan kalırlar diye düşünüyorum :(
BirPatiSever GbGb arkadaşım 30. Haftada üçüz doğum yaptı. Bebekler 1000, 1100, 1200 gr dı. 2 tanesi 1 ay diğeri 1 buçuk ay küvezde kaldı. Şimdi kocaman oldular 🧿inşallah siz de sağlıkla kavuşun🙏
_hazel_ semranaksu283 seninle aynı haftada hemen hemen aynı kilolarda doğum yaptık ben 27 ekimde doğum yaptım hala küvözdeler emme refleksleri gelişmeden taburcu edemem diyor süreç uzayabilir diyor doktor RABBİM tüm bebeleri afiyet ile anne kucağına nasip eylesin 🤲🏻🤲🏻
Yaggmur neslican0644 merhaba bende 27+6 da suyum geldi ve acil sezeryana alındım bebeğim küvezde hergün gidip görüyorum ten teması yapıyoruz birde süt götürüyorum sizin ne durumda bebeğiniz . Nasıl geçiyor günleriniz
neslican0644 Yaggmur bizim 12 gün oldu gazi üniversitesi hastanesinde küvezde minik kızım. Şimdilik sadece solunum sıkıntısı var başka bir komplikasyon gelişmedi çok şükür. Bizi sadece haftada 2 gün görmeye izin weriyolar pandemiden dolayı yaa keşke bizde de hergün görebilsek. Süt sağımı yapıyorum eşim sabah akşam götürüyor. Sizin kaç gün oldu küvez de. İnşallah sağlıkla çıksın yawrularımız..
Yaggmur neslican0644 inşallah 🙏 bizim de 24 gün oldu Bursa’da özel hastane de yatıyor bebeğimiz . Solunum burnuna oksijen mi veriliyor yoksa küvez içine mi . Bizim küvez içine düşük miktar arada bir veriyorlar mış . Ya çok üzüldüm iki gün olmasına devlette olduğu için belki öyledir özelde hergün ya anne ya baba ikimizden birine hak veriyorlar . Bende süt sağıyorum cnm giderken götürüp veriyorum işte bebeklerimize tek destek olabileceğimiz şey süt şuanda . Baştan beri hiç aksatmadım süt konusunu. çoğu zamanda gözyaşımı içime akıttım sütüm etkilenmesin diye .
neslican0644 Yaggmur burnuna oksijen veriliyor yawaş yawaş da azlatmaya başladılar haftaya tamamen kesecekler inşallah Allahtan bişey çıkmazsa. Diğer hastanelerin hepsi günlük izin veriyor ama bizimki üniversite hastanesi olunca daha katılar malesef. Tek iyi olsun da bekleriz. Süt konusunda bende sürekli sağıyorum sürekli dualarla. Gözyaşımı akıtmadığımdan ağzım yüzüm hep yara oldu uçuk oldu 😒 zaman çabucak geçse de çok şükür ge"ti bitti diyebilsek…
Baharozdemir Yaggmur ben de bursada yaşıyorum. Çift serkulajliyim ama erken dgm riskim yüksek. 30+1 im. Bebeginizi hangi hast küvezde acaba? Hast ve kuvez sorumlusundan memnun musunuz? Onu sormak istedim. Rabbim bebeginize şifa versin tez zmnda kucagıniza alın ins.
Yaggmur neslican0644 azaltmaya başladılarsa ne güzel . İnşallah bu günlerde geçti desek bir gün bebeklerimiz kucağımızdayken . Aramızda 12 gün varmış aynı haftalarda doğum yapmışız ikimiz de bebeklerimize kavuşuruz inşallah .. Ödem atıp kilo almaya başladı mı peki
Yaggmur neslican0644 aslında içimize atmasak da ağlasak daha çok rahatlamaz mıyız diye düşünüyorum bazen . 4-5 gün önce çok dolmuştum birden çok ağladım saatlerce.. o gün sütüm az geldi biliyor musun
neslican0644 Yaggmur evet 1000gr doğdu sonra 900 e düştü şimdi 1160 gr olmuştu en son cuma günü. Rabbim bizede dayanma gücü versin. Ağlamak bencede rahtalatacak ama bu kez de sütüm azalacak korkusu yaşıyor insan. Normalde sakin bir insanımdır ama acayip gerginim hiç sorma
Yaggmur neslican0644 benimde 1310 gram doğdu 150 gram ödem attı sonra almaya başladı şuan 1790 oldu 24 günde çok şükür 🙏 seninde öyle olcak sütümüz çok yarıyor İnan ki bi bakmışsın 2 yi geçmiş olcak .