28+2 haftalık erken doğum yaptım. Bugün 6.gün ve bebeğim küvez de. Daha yeni yeni kabulleniş evresine geçtim. Ilk 3 gün inkar evresindeydim sanki doğum yapmadım hala karnımda gibi hareket ediyordum. Prematüre bebek anneleri sizler bu süreci nasıl atlattınız. Bebekleriniz ne kadar küvezde kaldı. Eve gelince (inşallah o gün hemen gelir) nelere dikkat etmem gerekiyor. Kısaca beni ve bebeğimi neler bekliyor bilgilendirirmisiniz 😔