Bende 39+1 im p.tesi sezeryan günü alacağım inşallah sezeryana kadar bizim minik bekler sancim suyum falan gelir diye korkuyorum. Bende dün kontrolum var diye gittim bebeğin kalp atışı biraz hızlı çıktı gözlem için yatis verdiler ben servise çıkacağım sandım ama dogumhaneye yatisim yapıldı. Doğumun esigindeyken oraya gitmem hiç iyi olmadı 😞 psikolojikmen beni çok yıprattı o bagirtilari o an duymak yanimdaki kadının acisini ve agrisini inlemelerini duymak beni ekstra panikletti maalesef, bünyemin bu şekilde kabul etmeyecegini dusunmemistim hiç ama çok stres yaptım, sakinlestirici falan yaptılar 😞 sonra tanıdık bi sezeryan hemsiresi vardı o geldi konuştu dedi sezeryan da bi doğum ve kendini normale çok zorlama bu şekilde strese girersen o an bebekte strese girer dogmasi zorlaşır bu an seni bu kdr kotu ettiyse zorlama kendini dedi. Yani günümüzde kesisiz dikissiz normal doğum yok denecek kadar az ha alttan dikis olmus ha karninda çok kendini kötüye yorma normal seni zorlicaksa kendini sıkıntıya sokma dedi çok haklı da konuştu sanırım ve p.tesi doktorla konusup sezeryan gunu vermesini isticem 😞 inşallah sancim suyum gelmeden saglikla kavusurum ya 😞