humasultan3443 Suyum geldi hast. Gittik açılmam 1cmdi sancı full çıkıyor ama ben hiç hissetmiyordum sonra ebeyle konuştuk istediğinde epidurali takarız dedi ben ağrım yok diye taktırmadım sabahına açılmam artınca sancıları hissetmeye başaldım ama gayette katlanılır bir sancıydı sonra açılmam hızlansın diye kendim suni sancı istedim ozaman epidurali takın dedim ama ilacı verdirtmedim ne zaman sancılar beni yordu ben tamamım artık dedim ilacı verdiler zaten ondan sonra ooo sohbet muhabbet şakalar espiriler 😂😂 Birazda leyle olmuşum dokturumu görünce aaa dedim doğummu başladı 😂😂 Bence sor bakalım hast nasıl oluyor diye birde anestezi uzmanını araştır benimki zmirim en iyilerinden diye geçiyor gerçekten de ne yaparlen bir ağrı acı oldu nede sonrasında çok şükür hiç sorun yaşamadım