Zub34 Hilal6161 sağda solda oldugunu doktor mu söylüyo yoksa bi yerden mi öğreniyozz ayy bunu bilmiyordumm🥲😅
Hilal6161 Zub34 doktor ultrasonla bakarken hep sol tarafıma bakıyorda ondan 😂 bir de sol yumurtalıktan oldu sanrım 🙃
Hilal6161 eso14 yaa bende tam 13 e girdiğimde gittim 12 +2 gözüküyordu bana yüzde 90 kız dedi ama ben yinede emin olamıyorum çok erken diye
eso14 Hilal6161 bence de biraz bekle. Senin doktorun yine söylemiş bişey benimkisi daha çok erken diyip geçiştirdi
Hilal6161 eso14 bekliyorum valla 2 hafta sonra gidicem bir daha 17 haftalık oluyoruz o zaman netleşir kesin 🥰
eso14 Hilal6161 bende kararsızım valla en son 12 haftalıktı kontrole gittiğimde. 16 da mı gidim 17 de mi gidim diye düşünüp duruyorum 😀
diamond2635 eso14 ağrı var diyorsunuz benim bebeğim hareket ettiğinde ağrım olmuyor.Ben çok zayıf olmama rağmen 17. Haftamda hissetmeye başladım
Hilal6161 eso14 bende çok sık gitmek istemiyorum açıkçası ultrasonda malum yararlı bir şey değil🙄 ama insan çok merak ediyor orası ayrı😂
Ceylin680 eso14 İste o seyirmeler bebek Hareket edince artıyor ama daha küçük olduğu için karın dermize temasını hissedemiyoruz
Aneebebek linamom bende kanama olmadı aynı şekilde ağrı oldu ama doktor düşük tehlikesi dedi ve ilaç verdi başka doktora gideyimm