Bebiscann Azizinannesi2 kız bende çalışmıyorum, orda 14 gün yemek yapıyorum yazmışsın bende çalışıyorsun sandım, ben ev hanımıyım bu halimden de memnunum yaa 🤣
ktnzehra49 Bebiscann benim için de ye afiyet olsun çok severim ıspanaklı börek yarına yemeğim var öbür güne muhakkak kıymalı ıspanaklı börek yapcam 😅😅
Filiz1 Bebiscann bende cok düşündüm kalktım tavuk sote pilav yeşil mercimek çorbası ve salata yaptım ☺️ Hergün ne pişirsem diye düşünmekten yoruldum ya
Bebiscann elfmoom vaayy çok güzel bir menü bende yarın yapim bu menüden 😍😍 afiyet olsun canım ellerine sağlık 😃
elfmoom Bebiscann eşim bayılır kremalı tavuk ve makarnaya 🤭 teşekkür ederim size de şimdiden afiyet olsun🌸