yusufcukbccegi Kızlar ürünler muhteşem 😍hem kendim için hem bebeğim için çok güzel şeyler almıştım.Tam da göründüğü gibi geldi 😊 https://resimyukle.io/r/9LJkutTk3e
yusufcukbccegi Lilikk %80 indirimli fiyatıyla almıştık biz,bu aldıklarıma toplam 90 tl verdim.Emzirme sütyeni almiştim,muhteşem birşey resmen bayıldım ona ve fiyatı 13 tl 😍
Elsu26 Lilikk bende bulamadım nasıl ucuz alıyorlar hiç anlamadım bi de erkek bebek kıyafetleri kız bebeğe göre daha da pahalı gibi geldi 🤔
yusufcukbccegi Nurklc38 gelir birazdan 😊benim dün teslimat yapılacaktı,benden kaynaklı bir sorun olduğu için bugün getirdiler sağolsunlar .
Nurklc38 yusufcukbccegi inşAllah heyecanla bekliyorum adresi eşimin iş yerini vermiştim gümrük kargo isterlerse o ödesin diye 😂😂😂
yusufcukbccegi Kucukmucize belki kasım indirimleri olur,black friday zamanı falan.eğer olursa ben de eşimden yeni üyelik açıp tekrar alışveriş yapmak istiyorum 😊
Aslaninannesi01 Elsu26 bütün sitelerde erkek kıyafetleri daha pahalı kız annelerine hem çeşit çok hem daha uygun
yusufcukbccegi Kucukmucize kendim için olanlar tam kalıp oldu,bebeğim için henüz bilemiyorum 🙈ben 9-12 aylık yazlık tulumlar almıştım.Doğuma daha bir ay var 🤭