Zehra9616 minikkoalammm sanirim psikolojik birazcikta aciyacak diyerek yapilinca oyle ben hic hissetmem
esra572 minikkoalammm 36da yaptrdim bsy olmadı hep yaptriyordum 38im doğumu baslatyorsa hemen yaptrayim😂
Kerem_mom Valla ben 34teyim kendim yapayım dedim ayna karşısında , o kadar zor oldu ki karnımda taş gibi oldu ve 2 gün de alttan ağrım oldu . Kuaföre de gitmek istemiyorum ya çok çekiniyorum napıcam bilmiyorum bazıları eşine yaptırıyor onu da yaptıramam
-Arya- minikkoalammm 32.de ağda yaptırdım şuan 35 haftalığım bu hafta tekrar yaptıracağım. 39 da falan sezaryene alırsa bir de gitmeden yaptırırım mis. Sadece çok kasılıyorum ağda esnasında başka problem olmuyor
Esmakorkmaz minikkoalammm Sanmıyorum öyle bir şey olduğunu😅 başından beri ağda yapıyorum 37. Haftadayım hala doğurmadım. Kendinizi çok sıkıp kasarsanız biraz kasık ağrınız olur o da normal kastığınız için. Sakin olup yavaş yavaş yapın ağdanızı ben de kuaföre gidiyorum 36. Haftada gittim en son biraz sıkmışım kendimi hafif kasık ağrım oldu ama eve gelince yattım uzandım dinlendim masaj yaptım karnıma geçti hemen. Korkmayın bişey olmaz.
zeynepp1 minikkoalammm benim ikinci hamileligim her ikisindede başından beri yapardjm hiç bir sorun olmadı bence olmaz okadar da pinpirikli olmayın. Korkarsanız başınıza gelir
Aycacemoglu_35 minikkoalammm valla ben hamileliğim boyunca ağda yaptırdım hiç biseu de olmadı çok şükür..
kizininannesi minikkoalammm doktorun mu erkek anlamadım. Ama doktorun erkekse neden çekineceksin belki de doğumuna ebeler değil doktorun girecek öyle düşünme. Sanki doktorlar bilmiyor mu özel bölgemizde kıl olduğunu düşünme öyle şeyler sen tatlış bi hamişsinnn ♥️♥️
ezojuk minikkoalammm kastım biraz ama oda sonucta 9ncu ayımdayım rahat degilim düz pek ytamıyorum ondan dolayi acımadı yani 10 dk da bitti