minikkoalammm bende kuaförüme sordum ilk aylarda düşük riskim vardı 3. Ay bitene kadar gelme dedi. Geçen gittim 21 haftalıkken ya sanki sen Ağdayı çekerken doğuracakmışım gibi oluyor bi kasıyorum kendimi dedim. Yok canım onun açılması var bilmem nesi var son ayda bile ne kadar kasılırsan kasıl açılman olmadığı sürece doğum falan olmaz öyle kolay değil yani dedi kaç yıldır çalışıyorum ne hamileler geldi ama bi sıkıntı olduğunu duymadım dedi. Biz kasınca kendimizi heralde pırt diye çıkacakmış gibi hissediyoruz ☺️