ikizlerin_annesi__ mammaaa33 benimde öyle canım 9. Ayda ilk farkettim doktor kese etrafında hatta sonrasında dıştan da bir kere kanama oldu progestan başlattı iğne vuruluyorum yavaş yavaş azalıyor dedi doktor şuan 16 haftalık oldu
mmerveender mammaaa33 düşük iğnesini doktoruna bi sor öneriyor mu ihmal etme onu da kullan izin verirse