Hediye19 Oğlum olursa eger insallah Kemal Efe koymayı düşünüyoruz kız olursa nefes koycaz rabbim o günleri insallah gösterir
Zehratemel73 Zeynepty benim de ilk bebeğim olacak kızım olacak bizde zümra koyacaz iki haftam kaldı kızımı kucağıma alsam 🙏🏻☺️😌
kizininannesi gldn065807 buğlem uydurma bir isimmiş öyle bir anlamı yokmuş bende beğenmiştim ama dediğim gibi. Ben Göksu düşünüyorum şimdilik
tuba_emre4855 Kubraaa- merhaba bende Aden ada düşünüyorum ama Aden de karasız kaldım kız ismi mi erkek ismi mi yada unisex bir isim mi fikri olan var mı
Kader6331 Gamze_Kaya ikiside çok güzel isim ama anlamları yok malesef iyice araştırıp öyle koymanızi tavsiye ederim tabi yine sizin fikriniz
Elikra kizininannesi aynen öyle Aleyna da iyi değil üzerimize demek olumlu olumsuz her şeyi üzerine çekmek oluyo Ecrin mesela Arapça kelime anlamı ücret karşılık mükafat yani Allah’ın hediyesi mükafatı değil onun için ecrullah olması gerekiyor
TubaDMR4 aybkaslan off aslanlar fecii zeki ve yaramaz oluyorlar annesi😂 benim öğrencilerim vardı yaramazlık yaptıklarında öyle mantıklı konuşurlardı ki ben afallar kalırdım nerdeyse yaramazlık yaptığı için teşekkür edecek duruma düşerdim😂😂😂