merhaba 38+6 hamileyim. kovid ile 3. günüm ama ben 1 haftadır hastayım zaten. kimse bana kan sulandırıcı vs de vermedi. hafif atlatıyorum hastalığı. sorum şu bebeğinizi görmek istediniz haftalık kontrol zamanı ya da hareketi azaldı sadece devlet hastanesine mi gidebilirim? nasıl bir yol izleyeceğim