Patmem ilk 3 ay işkence doluydu. Mide bulantıları, sağ kasıkta şiddetli ağrı , mide yanması, sinir, duygusallık. 🤦🏻♀️ Sürekli ekşi ve acı aşerdim. Meyve dışında hiçbişi yiyemedim 2 kilo verdim. 2. Trimesterde iştah ve kilo arttı tatlıya yöneldim.Bel ağrısı başladı bu defa. Şimdi 23. Haftaya giricem sivilceler çıkmaya başladı cildim yağlanıyor, karnım kaşınıyor. Bebek hep sağdaydı bu hafta sola doğru hareketlendi. Elimi karnıma koymadan da kızımı hissediyorum artık. İlk trimesterı saymazsak güzel gidiyor çok şükür 🙏🏼🙏🏼🥰🌸