Patmem Belirtileriniz nelerdi acaba yani sağ kasik veya sol kasikta ağrı, yüzde sivilcelenme veya lekenme, canınız neler çekti yani aklıma bu kadarı geliyor daha başka belirtileri olanlar varsa beni aydınlatabilir misiniz lütfen :)
Busra2013 Patmem kizim olacak ayaklsrim cok isinirdi eksi yiyorum hala bebegim genelde sagda ams simdi 22 haftadsyiz sag sol herywrde gezio hic kusmadim yuzum sivilce doldu ve hals cikio sivilceler
ElfErk Patmem ilk 3 ay çok kötü geçti sabahları özellikle.. ve ilk 3 ay hiç tatlı yiyemedim.. ve aşırı mide yanmam oldu ilk baştan itibaren hala devam eden.. 🙋♀️ ve meyve hep meyve istedi canım hepsinden 🌸
Asiyeclk Patmem bol mide bulantısı tatlı yiyemedim hiiç karnım sivriydi oğlun olacak dediler ama alakası yok 😅
MihrimahVeAnnesi Patmem canım birşey çekmedi çok iştahsızdım kaşım kirpiğim sapsarı olmuştu bebek hep soldaydı cinsiyet öğrenmeye az kala sivilcelerim hortladı ama bence Cinsiyetle alakası yok ya 😊
Fasulyeninannesi1 Sol kasikra agri. Sivilcelendim bol bol. Tatli as erdim deli gibi. Bol mide bulantisi cektim.
Patmem Fasulyeninannesi1 Busra2013 Gzmysf1608 Gorkem97 Yaa benimde 3. Gebeliğin 2 oğlum oldu Rabbime şükürler olsun ama birde kızım olsun istiyorum Allah’ın izniyle sağlıklı hayırlı bir şekilde inşallah merak ediyorum o yüzden ama bende de sivilcelenmelerim çoğaldı normalde biraz gitmişti şimdi yine başladı 🙄
Gzmysf1608 Tatlı çok canım çekiyordu hala daha da aklıma yicek bişey geliyorsa o tatlı oluyor mutlaka 🤪🤣
Gorkem97 Sağ kasık ağrım oldu sürekli ve hep canim ekşi cekti halada öyleyim cok tatli severdim tatlidan soğudum 16. Haftama kadar sürekli kustum 17. Haftamdayik cok sukur azaldi Cok sivilcelendim adetim gecmeden hic bir belirtimde olmamisti 🥰💕
Srmckl 28+3 ilk 3 ay çok rahat geçirdim mide bulantım falan olmadı sonradan vurdu. Özellikle sırt ve bel ağrılarım hala devam ediyor. Sivilcelenme ilk aylarda oldu daha sonra geçti. Tatlı ekşi valla ne görürsem canım çekiyordu şükür bi yemekten tiksinme falan da yaşamadım😊
Patmem ElfErk mommyciks Srmckl İnşallah benimde bir kızım olur ogullarimda bende aşırı tatlı yerdim fazlasıyla ama şuan çok yeni daha doktora bile gitmedim :)
mommyciks Henüz yeni ogrendik cinsiyetimizi ama belirtiler sol kasıkta batma genellikle ağrı şeklinde . Bulantı ve kusma hala devam ediyor . Kalçalarım genişledi görenler kızın olacak diyordu. Tatlıdan tiksindim canım hep ekşi şeyler istedi . Ekşi elmaya bile.limon sıkıp yemisligim var 🤣
Gorkem97 Patmem canim benim butun belirtilerime erkek diyolardi hep nasil bi gör ama kızım olucakkk o yuzden hiiiic belirtilere aldanma ne üzül ne sevin zamanini bekle 💋
alyaninannesi2 Benim sağ kasık ağrırdı bide tatlıdan tiksindim ilk zamanlar canım limonata falan istiyordu 😂 sabah değil genelde yemeklerden sonra bide akşamları bulantım oluyordu. Valla herkesin farklı bence asla birbirini tutmaz
mommyciks Patmem kesinlikle her gebelik kendine özel . Kendinizi belirtilere göre şartlandırmayin ki hayal kırıklığı olmasın . Allah gönlünüze göre versin inşallah 🤲 abilere bir prenses yakışır 🥰
alyaninannesi2 Patmem bende öyleydim 🙃 zaman çok hızlı bakmışsın doğuma az kalmış. Bu zamanların tadını çıkar 30 dan sonrası çekilmiyor valla sırt rahim bel ağrısı uykusuzluk. Çok özlüyorum ilk zamanları heyecanları falan. Sağlıkla gelsinler 🤲🏻
Patmem MihrimahVeAnnesi eltiminde sivilcesi çıkmıştı ve onunda bir kızı oldu dünyalar tatlısı maşallah 😍
Asiyeclk Patmem hatta biri doktorlar bilmez sen gör kesin oğlan dedi 😅 doğduktan sonraki surat ifadesi çok güzeldi 😅