kayramom1 yapılacak işler konusunda aynı rahatlık bende de var. Hastane çantamı ütüsüz filan tıkmıştım ütüleyeceğim hala pijamaları 😀😀 sanırım evde tek olmam, eşimin 2 saatlik uzakta çalışması, burda tek bir akrabam bile olmaması biraz korkutuyor. Annem bile gelmedi daha. Allahtan hastane çok ilgili ve çok yakın tek rahatan şey hastane ve doktor.