Gunesim1 Mervetrkmenoglu benim 2 gündür gün içinde kasıklarımda hep hafif şiddet ağrı var sizde de var mı?
Mervetrkmenoglu Gunesim1 Evet canım ağrılarım var belimden gelen nst bağlandı ama sanci düzensiz çıktığı için beklemedeyiz
Gunesim1 RumeysaNur34 yok yok. Bu heyecanı ne kadar yaşasak kardır 😍 Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 😊
Gunesim1 Mervetrkmenoglu sağlıkla gelsin inşallah 😊 benim kontrolüm de çarşamba günü. O güne kadar doğurmam inşallah 😀 Siz kontrol randevusu aldınız mı? So ne dedi doktor her an gelebilir dedi mi?
Mervetrkmenoglu Gunesim1 evet eve geç sanci bekle dedi birkaç kere sanci geldi nst bağlandı ama düzensiz çıktı canım inşallah sağlıkla gelir paşam