Bugün kontrolüm var di 38+1 olduk çatı muayenem oldu daha önce söylememişti doktorum bı anda yapalım dedi normal doğum istiyordum fakat bugün çatı muayenesi pek beklediğim gibi olmadı doktorum normal doğumun zorluklarını anlattı şuan çok panik halindeyim aşırı korkuyorum catin dar ama normal doğumu deneyebilirsin kendine guveniyorsan dedi 7 8 saat sancı çekip doguramaya bilirsin sezeryan da olabilirsin dedi bizde düşünelim ona göre haberleselim dedik kafam çok karışık acilmam yok rahimde yumuşama yok ama normali deneyebilirsin dedi galiba sezeryan olucam ikisinden de korkuyorum artık