Didemyaman Evet ben 5 kilo verdim zaten ölüyordum ayakta hamilelik kilo aldırmıştı olan da gitti ahhaha Kız deme öyle valla psikoloji kalmıyor insanda. Kusarken ağlıyorum bağırıyorum bıktım diye 🥺 Hamile oluşun bile inan aklına gelmiyor 🥺 çok şanslısın ses çıkarma yazdıkları gibi😬😬😬