zaydn Papatyamevsimi-89 yok o kadar degil de uyurum ben her türlü maşallah diyim de uyuyamıyor musum 😂
Papatyamevsimi-89 zaydn yok valla heryerde yükselip iniyor,kasilarima vuruyor,rahimde bıçak saplanıyor gibi agri var aman korktum ya,sola yatiyorum sağa dönemedim bile toplanıyor inip duruyor..nasıl sakinlesir ki
Mervemrym zaydn bebek bazen kendini geriyor oda var ama karnının bütünü taş gibi sert oluyorsa onlar sancı olarak geçiyor