Dijvar zaydn benimde aynı 32 haftalik. Aşırı sert o kadar sertleşiyor ki nefes alamiyorum normal heralde
Pinarlina zaydn benimde sertleşme oluyor sabah beri hareketinde de azalma var acaba neden Google üzerinden baktım ama normal yazıyor
dakpinar- Aysegul354 yaa ben de 32+0 şu an benim de sert dogurcam heralde diyorum 🤣normal kızlar ağrı sancı olmadıkça Allah korusun normalmiş
Papatyamevsimi-89 dakpinar- ay hareketleri nasjl 2 gün önce sakindi simdi çok fena maşallah, rahimde titreşim gibi hareketler kasiklara vurmalar sırtını mi dayiyor sag tarafta yukselmeler valla korkutmuyor degil..32+6 poldu
Mervemrym Karnınız sertleşip kasılıyorsa onlar yalancı sancılar :) benimde öyle oluyor nstde 100e kadar çıkıyor sancım ama hissetmiyorum acı vs. Tabi birde kalbim çok hızlı çarpıyor öyle olurken
zaydn Mervemrym ben bir şey hissetmiyorum ama ben de şey diye düşündüm bebek artık büyük olduğu icin bir yere toplandığında orası sert oluyor ama bilmiyorum tahmin sadece
dakpinar- Papatyamevsimi-89 hareketli canım evet , aynısı oluyor kesınlıkle , titriyor bazen eşime ortanyal dans ediyor heralde diyorum 😀 bazen kasıkta hissediyorum bazen sağ sol ve sağda yükseliyor hep 🥰
Papatyamevsimi-89 dakpinar- ay benim de dışarı fırlayacak gibi oldu şimdi gittim magnezyum ictim doktor böyle olduğu zaman 2 kez ic dedi günde…Midem cayır cayır yanıyor valla ,gaviscon etki etmiyor..Hiç uyutmuyor sabaha kadar ancak 8 de falan uyuyorum
Esma00 Eğer sancı kast etmiyorsanız su fazlalığı olabilir benim aşırı sertti sanki patlatacak gibi hissediyor dum doktor su fazla dedi şekeri hamur işini azalt dedi 1 ay sonra düzeldi
Mervemrym zaydn bebek bazen kendini geriyor oda var ama karnının bütünü taş gibi sert oluyorsa onlar sancı olarak geçiyor