Seross10 Gmz11 safra kesem nisan ayında alındı benim. Çok şiddetli bir kaşıntı da değil tek kabarcık oluyor o kaşınıyod haliyle kaşıyıp yoluyorum bu kadar ama insanı sinir ediyor bacaklarımda kabuk kabuk oldu hep
Meriiih Benim bacaklarımda hiç olmuyor ama sırtım fena benim de 😕 pazartesi gidip kan vereceğim ben de.
Seross10 Gmz11 çoğunlukla gece ama uzun süreli yoğun bir kaşıntı değil o yüzden neye ihtimal vericem bilemedim
Gmz11 Seross10 gebelik alerjisi diye düşünüyorum ama bir üstünde dur bakalım bepantol cilt kremi kullabilirsn veya gece kaşınan yerlere az az buz koy olmadı
Sedaaskl18 Seross10 ilk önce kadın doğum daha sonra beni cildiye ye gönderdi hatta bi kagit imzaladı randevu almadan girdim yoksa randevu bulmak biraz zor.
Seross10 https://www.hizliresim.com/atyirzb hanımlar bakın böyle kabarıyor ve kaşınıyor sonrasında da anlamış değilim. Ne kadın doğum ne cildiye randevu bulamadım sağlık ocağına gidicem bugün bi
Fundish Genelik kaşıntısı diye bir şey var malesef arkadaşım da cok çekti .kanatana kadar kaşıyordu.tek çareyi kükürtlü sabunda buldu ama bitirmiyor sadece o an rahatlatıyor.kan tahlilleriniz sonrası deneyebilirsiniz diye yazdım umarım farklı seyler cıkmaz