Hanımlar son 1 haftadır gece kaşıntı yaşıyorum ama devamlı her gece olan birşey değil bu sanki sinek ısırığı gibi bir küçük kabarcık oluyor kaşınıyor. Her gece olmuyor işin garip yani sadece kol ve bacaklarımda yaşıyorum bu durumu. Cilt kuruluğundan mı acaba dedim köye gittim pire mi ısırdı dedim ama 1 haftadır ara ara yaşıyor olmam garip geldi. Nedendir sizce bu arada 28+3 haftalık hamileyim