Kızlar benimde Perşembe günü 2.spinal sezeryan olacak. Bende de hafiften bir korku var.ilk erken gelmişti mecbur toparlanmak zorundaydım falan.simdi gününü dolduruyoruz. Birazda kilo fazla o yüzden acaba ağrı eşiğim daha mı yoğun olur diye düşünüyorum.