Deletedmom16362 Kizlar ilk doğumunuz mu kolay geçti yoksa 2.mi? 2.sezaryen de ağrı daha çok oluyor diyorlar,doğru mu?
rabiagucer03 Deletedmom16362 Şahsen ben ona inanmıyorum ya benimki 9 gün sonra ikinci sezaryenim daha tecrübeliyiz sonuçta dikkat edersek çabucak atlatırız ilkinde insan tecrübesiz oluyo bence ilk daha zor olur 🥰
Deletedmom16362 rabiagucer03 Evet ilkinde nasil bir şey olduğunu bilmiyorduk simdi ne yapicaz ya da ne yapmicaz biliyoruz. Böyle bir şey duyunca korktum açıkçası. Bir çocuğum daha var neticede. Hemen toparlanmak istiyor insan 😊
Ttgsm rabiagucer03 doğum sonra karnınızı sardiginiz zaman karın ağrısı daha az oluyormuş oturup kalkarken bende denicem bakalım 2. De
rabiagucer03 Deletedmom16362 kız ben son bi kaç günde neler okudum bu sezaryeni ne kötülediler anlatamam ama gram umrumda değil 😂 boşver sende hiç bakma ağzı olan konuşuyor maalesef
Ankakusu35 rabiagucer03 korseyi önermedi benim doktorum karnına arada bastır elinle göbeğin küçüksün demişti hemşire göstermişti
Ttgsm rabiagucer03 ben korse olayından başlarda korkuyorum dikişlere bisey olur diye belki kullanan vardır gerçi de Bi bezle bile sarınca acı azaliyormus yakın şahit oldum karnınız sallamıyor oynamıyor ya sanırım o etkiliyor ama konseyi sorarsanız haberim olsun 🥰
Elifaltay Eymen_Enis_Ser 10 aralıkta canım az kaldıı ilkinden daha çok korkuyorm çok enteresan sanırım ilki cahil cesaretiydi şimdi o bıçak altına yatmak çok ürkütücü ilkinde deli gibi oğluma kavuşmak istiyordm
Ankakusu35 Eymen_Enis_Ser geçen aldım pentiden kullandırmadı dr kullanmam bu sefer de canım zararlı dedi
Eymen_Enis_Ser Elifaltay benim de aralıkta bu ayın 26 sında gün verecek canım evet ilkinde öyle oluyor bendebkorkuyorum senin gibi
Elifaltay Eymen_Enis_Ser rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Sağlıkla inşallah Allahımmm zorluk çektirmesin (Amin)