GulayAfra yapma neden kendini mecbur hissediyorsun? Önemli olan elin ve senin ne istediği değil mi? Gerisi İnan önemli değil. Kapıyı kapattıktan sonra evde huzurun varsa, milletin gönlünü neden yapıyorsun. Valla benim umrumda değil. Yani şöyle her zaman saygı duyuyorum evime geldiklerinde saygıda kusur etmiyorum ama hiçbirşeyime karıştırtmam ki eşimde müsade etmez. Tabi ben kendi aileme de öyleyim. Taraf tutmuyorum yani. İlk evlendiğim zaman kaynanam bana bir el atmaya çalıştı kendi himayesi altına almaya çalıştı ben müsade etmedim. Şimdi de aramız iyi sever sayarız birbirimizi bende maddi şeylerde kırgınım işte. Aman bir dünya karışık karuşuk şeyler... herkeste var bir dert işte... Allah önce sağlık sonrada huzur versin evlerimize 🙏 Tabi birde bereket 😊