Ya ben bu EGO'yu ben bu megolamanlığı anlamıyorum anlayamacağım. Hemde sana sormadan gelinin senin ismini koydu de ortalığı ayağa kaldırırım. Saygısızlık bana yapılan saygısızlık. Tamam o zaman seninki anne de benim ki değil mi? Bende kendi annemin ismini koyarım. Bu ne saçma kalıplaşmışlık. Ben olsam nüfus müdürlüğüne kendim giderim ismini koymam. Burada suç kayınvalidenin değil yalnız eşinizin.