Silacinar_ aşıyı omuza yakın bi yerden vururlarsa çok ağrı yapıyor maalesef. Benim ilk dozda çok ağrımıştı kaç gün yatamadım ağrıdan. Hatta 2.dozu olmak istemedim. Doktorum olmalısın diyince mecburen gittim. Yaparlarken dedim omzuma yakın yapmayın çok ağrıyor diye. O zaman biraz arkadan yapalım dedi hemşire. Hem daha aşağıdan hemde kolumun biraz arkasından yaptı hiç ağrım olmadı. Yani sızlama bile olmadı öyle söyliyim. Sizde o şekilde söyleyin diğer dozunuzda inşallah işe yarar