Silacinar_ Pazartesi günü aşı oldum hâlâ kolum ağrıyor ne zaman geçer ağrısı? Veya ne yapmalıyım ağrısını geçirmem için 🤦🏻♀️
deutschetraum Silacinar_ benim 15-20 gün gecmedi hatta cok iyi hatırlıyorum 15. Gün üstüne yattığımda ağrıyordu hala ve 2. Dozumu oluxam 10 gün sonra
Nazli_ayar Silacinar_ Cok aşırı agriyosa ağrı kesici için ama bir kaç güne geçer. Benim 1 hafta sürmüştü.
Civcivinannesi1 Silacinar_ Canım ağrısını hiçbir şey geçirmiyor maalesef ki üstüne yatmamaya çalış benimki 4 5 günde geçmişti ama ben sürekli üzerine yatıyordum bilmeden
Silacinar_ Civcivinannesi1 Allahtan sol koluma vurdular sağ olsaydı hiçbirşey yapamazdım 🙄 2. Günü yan etkisi oldu bende ateşlendim kolum benek benek oldu
Civcivinannesi1 Silacinar_ Geçmiş olsun canım, ben sadece üzerine yattığım için ağrım olmuştu oda 4 5 günde geçti anca
yasemiinorhn Silacinar_ geçmiyor maalesef kendi kendine geçiyor 😅 acı ama gerçek inan 2. Dozu da oldum 2. De daha çok ağrıdı
Nurdanegehan Silacinar_ bende iki hafta sonra agrisi gecti😅😅 ikinciyi zorunlu degilsem olmuycam ya korona asisindan daha cok agritti
Silacinar_ Musabnannesi ilk gün hiçbirşey hissetmedim ertesi gün çok kötü ağrımaya başladı 🙄Geçmiş olsun canım :)
zeeynepp19 Silacinar_ benim 2 gün sürdü ama her işimi kendim yaptım üstüne de yattım temizlikte yaptım 2 gün ağrıdı sonra geçti 🤷🏼♀️