👋👋 canım öncelikle geçmiş olsun ben 5 aylıkken öğrendim deli gibi kasindim her yerim her saniye sabahlara kadar tirnaklanaya tarakla suyun içinde saçımı yola yola kazıdım 😣😣 alt ve ast degerilerine bakıldı her ay ben ilk ay verdiğimde 5 ayliktim 100 kusur çıkmıştı birdaha ki ay 200 kusur derken 300 derken 400 derken arttikca 2 haftada bir gittim ve en son 480 kusurdu ve hemen doğuma girdim spinal anestezi ve Sezeryan bir sıkıntı olmadı çok şükür ki doğumdan sonra geçti geçmeyin devam edenler varmış ilaç tedavisi pek işe yaramadı ben maalesef düşmedi 🤷 inşallah kontrol altına alınır şuan ikinciye hamileyim yine yüksek değerlerim bakalım Allah’ım sağ salim bağışlasın 🤲 kaşıntı felan umrumda değil