Gizoss006 merhaba bende sivasta yaşıyorum hamile olduğumu öğrendim doktor arasyısına girdim numune devlete asla randevu bulamıyorsun cumhuriyet üniversite hastanesi çağlar yıldız hocaya randevu buldum geçen hafta ilk kez gittim çok memnun kaldım yarı devlet yarı özelmiş eşim öyle söyledi muayene ücretine 181 tl verdik kan idrar tahliline ücret ödemedik 2 hafta sonrada kalp sesi için çağırdı valla özele gitme bence hiç gerek yok ordaki doktorlarıda arastırdım çoğu devletten oraya geçmiş muayene 250tl den başlıyor doğumda 4binmiş orada