Cokistersengelerbence Arkadaşlar bende sipariş vereceğim ürünleri seçtim 33 lira yazıyor ödeme kısmına kart bilgilerini vs girdim şimdi de 1198 lira çıktı nasıl olcak bilen acillll yardım etsin lütfennnnn
elaweannesi Meryu senin gene pahalıya gelmiş canım ben duwarıma bak hepsine 150₺ ödedim neler geldi o fiyata 😇😇
Meryu elaweannesi uygulamayı hiç bilmediğim için güvenemedim çok az riske atmak istedim. Bi de eksiğim yok sırf elbiseleri seviyorum diye ☺️💐
rengarenkduduv Meryu ben kendi aldıklarımın kalitesinden yumuşaklığından asla memnun kalmadım. Allahtan çok para vermedim. Bir daha alır mıyım sanmam. Az çok ürünlerin kalitesi nasıl anlayabildim.
elaweannesi Meryu bende aynen ama gördüm çok aldım gene dayanamadım doğmamış çocuğa seneye mont elbise bile aldım şimdiye geç😂
Mrvsmt2502 Ayshe20 merhaba. Uygulamayı yeni indirdim ama en düşük fiyatlı ürün bile 50 60 tl nası uygun fiyatlı buldunuz ben mi bulamıyorum yardımcı olur musunuz
Ayshe20 Mrvsmt2502 şu an uygun ürünler yok maalesef sanirim euro dolardaki artistan dolayi mi bilemedim hatta yeni hesap actim kargo bedava olsun diye ama turkiyedeki fiyatlarla hemen hemen aynı