Canselyaren Kızlar lavaboyu yıkadım tam çıkıyordum pat düştüm 20 haftalık hamileyim yani kötu düştüm birşey olurmu ya şuan ağrı sızı yokta hafif baldirlarimin arası agridi
Aag06 Canselyaren canim kanama yoksa sikinti yoktur ama bence yinede bi hastaneye git istersen icin rahat etsin vah tuh demektense
Seymaben Canselyaren çok geçmiş olsun şiddetli ağrınız vs falan olursa doktora gidin onun dışında hiç birşey yapmayın bi süre dinlenin sadece🌸
Aag06 ebruzb tovbe est aklima neler geldi bilsen cunku her posta girmem basliga gore secerim bi an cekti beni kendine
Aag06 busrakoylu iremcannn1907 Zeyzeyu19 Seymaben ebruzb Eymen72 Arkadaslar anlasiliyorki hepimiz fantezili sapik uyesiyiz tamam oh rahatladim tek oyle okuyup posta dalan ben degilim 😂😂😂😂
Aag06 Canselyaren canim sen nolur nolmaz haftan eeken hissetmiyorsunda hareketini tajip et diyemiyorum o yuzden sen en yakin acile bi git baksinlar hemen 10dk da icin rahat etsin stres iyi degil
Poyrazin_annesi Ayy bende kocamın dıye okudm 😂😂 . Bebek hareketlerıne bakın bı sıkıntı yoksa telaş etmeyn
Zeyzeyu19 Canselyaren bence direkt hastaneye gitmelisin tüh vah diycegine icin de rahatlar bisey varsada erjen mudahale edilir . Zaten haftanız daha erken hareketleri duzenlı olsa yanı ileri haftalarda olsan anlarsın ama suab haraketleri daha duzenlı degıl anlayamayabilirisniz