Leylaayla evet anlayan yokki konuşan okadar çok ama bir faydası yok uzakta sakin kimsenin beni tanımadığı bir yere gitmek istiyorum eşimin izni olsa iki üç gün gidebilsek keşke belki o bile iyi gelir bugün bile hastaneye gittim aile grubumuz var herkes geçmiş olsun deyip birlikte program yaptılar aksam dışarı çıkmak için herkes kendi havasında işte