Garipyolcuu ya öyle tabi bide bizde farklı bir durum söz konusu olduğu için şimdi sana söylüyorum ama yarın öbür gün bende aynı strese giricem daha yeni başlıyorum bugün hatta daha hastaneden çıkarken ağladım sinirlerim boşaldı birden pozitifi görsemde içim rahat etmiycek benimde eminim rabbim kucağımızı boş bırakmasın bizim gibi isteyenleride evlat sahibi etsin inşallah ama en azından pozitifi gördün içini rahatlatmaya bak bebişi strese sokma güzel düşün güzel olsun inşallah