Dbe24 NaimeYilmaz ekran atan ben değilim farkındaysanız ben başka bişeyden bahsediyorum buraya video yüklenebiliyor mu acaba akran kaydı atıcam
NaimeYilmaz Nurklc38 o uygulama ayarları. Forum’un bildirim ayarları size gösterdiğim yerden yönetiliyor. Daha Fazla kısmında bulunan bildirim bebekten gelen mesajların bildirimi
NaimeYilmaz webten girmeyi dener misiniz? İlettim bu arada ama şu an Forum ile ilgili çalışma yapılıyormuş ileri tarihte ilgilenebilecekler. Deneme yaparak çözmeye çalışalım birlikte :)
Nurklc38 NaimeYilmaz wpten girme şansım yok şu anda ama umarım en kısa zaman da düzeltirler yoksa gerçekten hiç bir yazılanı göremiyorum
NaimeYilmaz Nurklc38 Telefonunuzun tarayıcısından demek istemiştim. Bilgisayar değil. Orada da görünmeyecek mi görmüş oluruz🙏