Kızlar geçen sene covide yakalanmıştım sebepsizce kalp krizi geçirme korkusuna kapıldım 1 yıldır devam ediyor aynı korkularım bazı günler geçiyor bazen yeniden başlıyor ilaç içmekten korkuyorum vitamin bile içmiyorum yemek yerken kendim yapmazsam çekiniyorum zehirlenip öleceğim düşünceleri geliyor yani anlamıyorum panik atak mi anksiyete bozukluğu mu sürekli bu tür korkularla düşüncelerle yaşıyorum Hamileyim psikiyatriye gitsem ilaç kullanamam normalde de içmiyorum zaten ilaçlara korkum var dediğim gibi ne yapmam gerekiyor kendimi doğumda ölüme hazırladım psikolojik olarak sürekli bu tür düşünceler ile yaşıyorum