Ravza0g Ayseayse hahahah öyle olur canım benim şuan 32 hafta olduk ama ultrasonda 34 görünüyoruz bende anlamadım hangisini söyleyeceğimi ☺️
Denaz Ayseayse Ayetel kürsi Felak Nas Fatiha İhlas okuyup yatın. Ağrıdan ve hormondan uyuyamıyor olsanıza huzurla uyumuş olursunuz😊
Sisi Ayseayse ben de saat 5 e dogru uyaniyorum fakat bi sure aonra tam dalamasam da uyuyabiliyotum yine de. Canim dua oku istrrsen uyku getiren dualar var ve gercekten faydasi oluyor
Ayseayse Bebegmibkliyrm valla bu gece herşeyi deniyecegim dua edip dua dinliyecegim sende bir dene istersen
bollysena Ayseayse bende oyle sacma sapn saatlerde uyanip surekli saate bakiyorum sıcaktan sabah edemiyorum kal geliyor artik daha 27 haftada ilerleyen zamanlarda ne olur artık bilemiyorum...